۴ هدفون عالی برای ورزشکاران | هدفون‌هایی که برای دوندگان عالی است

قبل از بستن کفش‌ها و استفاده از اسپری خوش بوکننده، باید به فکر یک هدفون مناسب برای دویدن باشید.

ورزش کردن و دویدن می‌تواند مزایای زیادی برای سلامت جسمی و روحی شما داشته باشد، اما سخت‌ترین بخش برداشتن اولین قدم است. اگر می‌خواهید انگیزه بیشتری برای دویدن و ورزش کردن داشته باشید؛ هدفون‌ها یک وسیله ضروری از تجهیزات دویدن هستند.

 

انواع هدفون‌های مختلف در حین دویدن

  • حذف نویز

برخی از دوندگان دوست دارند به طور کامل از نویز و صدا را نشنوند. بر خی دیگر ترجیح می‌دهند صدای اطراف خود را بشنوند.

  • بی سیم و ایمن

ما هدفون‌های بی‌سیم را در این مقاله پوشش دایدم که با وجود شکل‌های مختلف گوش، به راحتی و ایمن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • راحتی

استفاده از این هدفون باید آسان باشد و باید دکمه‌های مورد نیاز را داشته باشند تا بتوانید در حین دویدن گوشی را در جیبتان بگذارید.

  • مقاومت در برابر عرق

هدفون‌ها به رتبه IPX4 یا بالاتر نیاز دارند.

 

بهترین هدفون‌ها برای ورزش و دویدن

 

برای دوندگانی که نویز و صدا را دوست ندارند: JBL Reflect Aero TWS

JBL Reflect Aero TWS

این هدفون صدای اطراف و خیابان را کاهش می‌دهد، صدایی عالی دارد و دارای کنترل‌های آسان برای استفاده است.

دوندگانی که می‌خواهند صدای محیط، چه صدای تردمیل یا هیاهوی زندگی در شهرهای بزرگ را مسدود کنند؛ می‌توانند این هدفون را تهیه کنند.

هدفون‌های بی‌سیم واقعی JBL Reflect Aero TWS محافظت بالایی در برابر آب و تعریق دارند و با استاندارد IP68 ارائه می‌شوند. این هدفون‌های کوچک و سبک در هنگام دویدن، در جای خود محکم می‌مانند.هشت ساعت عمر باتری در هر بار شارژ، برای بیشتر دونده‌ها عالی است.

هدفون‌های JBL دارای چند اندازه گوشی و بال‌های تثبیت کننده هستند تا شما بتوانید اندازه مناسب خودتان را پیدا کنید.

 

برای دوندگانی که می‌خواهند صداهای محیط را بشنوند: Cleer Arc II Sport

Cleer Arc II Sport

این هدفون بی‌سیم شبیه به استفاده از بلندگوهای کوچکی است که نزدیک گوش‌های شما قرار می‌گیرند. این طراحی باعث می‌شود مجرای گوش شما باز باشد تا بتوانید در حین لذت بردن از موسیقی هوشیار هم باشید.

دوندگانی که می‌خواهند در حین گوش دادن به موسیقی، صدای محیط اطراف را بشنوند و یا افرادی که هدفون‌های معمولی درون گوش را دوست ندارند؛ می‌توانند این مدل را انتخاب کنند.

Cleer Arc II Sport از دو بلندگو تشکیل شده که در خارج از کانال‌های گوش شما قرار می‌گیرند.

بسیاری از برندهای دیگر این طراحی را انجام داده‌اند و هدفون‌های تولید شده فاقد باس هستند؛ اما، Arc II Sport دارای بیس کافی است.

هشت ساعت عمر باتری در هر بار شارژ، برای بیشتر دونده‌ها عالی است.  این هدفون دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX5 است؛ به این معنی که باران و عرق دستگاه شما را خراب نمی‌کند.

کیس شارژ بسیار بزرگ است، اما از آنجایی که این هدفون به ازای هر بار شارژ هشت ساعت عمر باتری دارد، نیازی به همراه داشتن آن ندارید.

بهترین گزینه برای دوندگانی که دوست ندارند چیزی را در گوش خود قرار دهند: Shokz OpenRun

Shokz OpenRun

این هدفون دارای فناوری رسانای استخوانی است و موسیقی را مستقیماً به گوش داخلی شما منتقل می‌کند و گوش بیرونی شما را بدون پوشش نگه می‌دارد. صداها واضح هستند، اما باس زیادی ندارد.

دوندگان که می‌خواهند صدای اطراف خود را بشنوند اما از حس هدفون درون و روی گوش را دوست ندارند و همچنین افرادی که هنگام دویدن از سمعک استفاده می‌کنند؛ می‌توانند این مدل را تهیه کنید.

برخلاف هدفون‌های معمولی و هدفون‌هایی که از هوا برای انتقال امواج صوتی به گوش‌ها استفاده می‌کنند، هدفون‌های رسانای استخوانی از ارتعاشاتی استفاده می‌کنند که از جمجمه عبور می‌کنند و پرده گوش را دور می‌زنند.

اگر سمعک استفاده می‌کنید، این طراحی می‌تواند بسیار مفید باشد.

طرفداران هدفون‌های رسانای استخوانی، صدای صوتی شفاف، کنترل‌های آسان، کیفیت ساخت خوب، وزن سبک و طراحی ضد آب IP67 و همچنین گارانتی دو ساله می‌توانند این مدل را خریداری کنند.

عمر باتری هشت ساعته این هدفون و عملکرد شارژ سریع  که حدود یک ساعت و نیم عمر باتری را پس از ۱۰ دقیقه از شارژ در اختیار شما قرار می هند؛ بسیار عالی است.

علاوه بر این، استفاده از کابل شارژ اختصاصی به این معنی است که باید بررسی کنید که کابل را هنگام سفر همراه خود دارید.

بهترین هدفون برای دوندگان که بودجه کمی دارند: JLab Go Air Sport

JLab Go Air Sport

این دستگاه بدون قربانی کردن ویژگی‌های مهم، یک هدفون ارزان است که صدای محیط را به طور کلی مسدود می‌کند. اگر نمی‌خواهد هزینه زیادی برای هدفون‌های بی سیم بپردازد؛ این مدل را انتخاب کنید.

هدفون‌های بادوام و مقرون به صرفه JLab Go Air Sport یک گزینه عالی هستند. این هدفون بی سیم واقعی در برابر تعریق مقاوم است و دارای استاندارد IP55 می‌باشد.

طراحی قلابی روی گوش، احساس راحتی به شما منتقل خواهد کرد و در حین دویدن از گوش شما جدا نخواهد شد.  هشت ساعت زمان گوش دادن به موسیقی با هر بار شارژ، برای هر دونده ای مناسب است.

با اینکه کیفیت صدا نمی‌تواند با مدل‌های گران قیمت یکسان باشد؛ با اینحال کیفیت خوبی دارد.

این هدفون مهر و موم شده اجازه ورود هیچ صدای بیرونی را نمی‌دهد و حالت آگاهی ندارد، بنابراین برای دوندگانی که می‌خواهند صدای محیط اطراف خود را بشنوند، مناسب نیست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.