بهترین ساعت‌های هوشمند ارزان و اقتصادی در سال ۲۰۲۴

خرید ساعت هوشمند ارزان و اقتصادی با توجه به تعداد زیاد برندهای معروف یا نسبتاً ناشناخته می‌تواند سخت باشد. اما لازم نیست تمام ویژگی‌های ساعت هوشمند را قربانی کنید تا یک مدل ارزان پیدا کنید.

در هنگام خرید یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

مهم‌ترین چیزی که باید بررسی کنید سازگاری است. همانطور که می‌دانید همه ساعت‌های هوشمند را نمی‌توان با اندروید و iOS جفت کرد. مثلاً، اپل واچ SE فقط با آیفون کار می‌کند. گلکسی واچ ۴ سامسونگ تنها با اندروید سازگار است.

عمر باتری یکی دیگر از ویژگی‌های مهم است. عمر باتری می‌تواند از یک روز تا چند هفته متغیر باشد، اما معمولاً به ویژگی‌های ساعت هوشمند و میزان استفاده شما از آن بستگی دارد.

بسته به  نوع استفاده و پول خود، ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، GPS و اتصال سلولی را در ساعت هوشمند بررسی کنید. در نهایت، طراحی و کیفیت ساخت نیز اهمیت دارد.

بهترین ساعت هوشمند ارزان و اقتصادی به طور کلی: ساعت هوشمند Amazfit GTS 4

Amazfit GTS 4

مزایا و معایب:

✓ صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی AMOLED

✓ موقعیت یابی دقیق GPS با پشتیبانی از تماس‌های بلوتوث

✓ ردیابی سلامت و تناسب اندام با بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی

✓ الکسا داخلی و دستیار صوتی آفلاین

ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 ارزان و با کارایی بالا است. GTS 4 که با اندروید و iOS سازگار است، می‌تواند ویژگی‌های زیادی را در ختیار شما قرار دهد. این محصول از آلیاژ آلومینیوم با صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی AMOLED ساخته شده که در عین حال شیک و ساده است. همچنین از بیش از ۱۵۰ صفحه ساعت پشتیبانی می‌کند.

Amazfit GTS 4 دارای GPS دو بانده برای موقعیت یابی دقیق است. عمر باتری فوق العاده هفت روز برای هرکاربری عالی است.

ساعت هوشمند Amazfit دارای یک حسگر زیستی است که به شما امکان می‌دهد از مجموعه ای از ویژگی‌های ردیابی از جمله ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون و سطح استرس استفاده کنید. درنهایت ضد آب است و تا عمق ۵۰ متری آب مقاومت دارد.

 

بهترین ردیاب تناسب اندام اقتصادی به طور کلی: Fitbit Inspire 3

Fitbit Inspire 3

مزایا و معایب:

✓ عمر باتری ۱۰ روزه

✗ نیاز به پرداخت هزینه اشتراک بعد از سال اول

✓ اندازه گیری Active Zone، ضربان قلب، SpO2 و بررسی خواب

✗ بدون GPS داخلی

✓ صفحه نمایش همیشه روشن

✓ زیر ۱۰۰ دلار

اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ارزان هستید، Fitbit Inspire 3 یک دوست تمرینی عالی برای ردیابی ورزش و نظارت بر آمار سلامتی است. برخلاف صفحه نمایش تک رنگ OLED Fitbit Inspire 2، Inspire 3 دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی با قابلیت Always-on است.

در حالی که صفحه AMOLED ممکن است کوچک باشد، اما اطلاعات زیادی در مورد خواب، تمرکز، ضربان قلب و فعالیت شما را نشان می‌دهد. چه قصد پیاده‌روی داشته باشید یا شنا، می‌توانید کالری‌های سوخت شده، میانگین ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را بررسی کنید.

یکی دیگر از نکات مهم Inspire 3 عمر باتری طولانی است. با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۰ روشن باشد، بنابراین نیازی نیست که دائماً نگران شارژ آن باشید.

متأسفانه Inspire 3 فاقد GPS داخلی است، بنابراین باید از گوشی هوشمند برای ردیابی دویدن، دوچرخه سواری یا پیاده روی استفاده کنید.

 

بهترین ساعت اپل ارزان: اپل واچ SE (نسل دوم)

اپل واچ SE

مزایا و معایب:

✓ به اندازه کافی روشن

✗ بدون صفحه نمایش همیشه روشن

✓ راحت

✗ حاشیه ضخیم‌تر

✓ ویژگی‌های تشخیص تصادف اتومبیل

✓ پردازنده به روز شده به این معنی است که سریع است

اگرچه مدل‌های جدید اپل واچ عالی هستند، اما برای بیشتر مردم کاربردی ندارند. بخش‌های مهمی که باعث محبوبیت اپل واچ می‌شود در اپل واچ SE (نسل دوم) هم است.

مشکل اصلی این است که SE صفحه نمایش همیشه روشن و برخی از ویژگی‌های جدید اپل واچ سری ۹ را ندارد. علاوه بر این پشت SE یک کامپوزیت نایلونی است.  نه فلزی.

حاشیه بزرگ‌تر از سری ۹ دارد، اما فقط مقداری ضخیم‌تر است، و صفحه نمایش OLED آن عالی به نظر می‌رسد. این نمایشگر قادر به روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.

با اینکه حسگر اکسیژنی که در سری ۸ است را ندارید، با اینحال هنوز حسگرهای زیادی در دسترس است. حسگرهای حرکتی و تشخیص سقوط، سنسور ضربان قلب و تشخیص نویز در مورد آسیب احتمالی گوش، تشخیص تصادف خودرو نیز در این ساعت گنجانده شده است.

اپل ادعا می‌کند که عمر باتری تا ۱۸ ساعت مشابه  ساعت‌های دیگر این شرکت است. اپل واچ SE (نسل دوم) در اندازه‌های ۴۰ میلی متری و ۴۴ میلی متری در دسترس است.

 

بهترین ساعت هوشمند اقتصادی از نظر عمر باتری: ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini

Amazfit GTS 4 مینی

مزایا و معایب:

✓ عمر باتری تا ۴۵ روز در حالت ذخیره باتری

✗ پشتیبانی از تماس‌های بلوتوث

✓ کیفیت عالی با صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچی AMOLED

✗ پشتیبانی محدود از برنامه‌های شخص ثالث

✓ ۱۲۰+ حالت ورزشی

✓ پشتیبانی داخلی الکسا با صفحه‌های ساعت سفارشی

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان، با بدنه مقاوم و با عمر باتری بالا هستید، ساعت هوشمند Mini Theamazfit GTS 4 را انتخاب کنید.

در حالی که کاربران AmazFit GTS 4 عمر باتری را تا هفت روز ثبت کرده اند، Amazfit GTS 4 Mini مدعی است که تا ۱۵ روز با استفاده متوسط و تا ۴۵ روز در حالت صرفه جویی در باتری، شارژ دارد.

این ساعت با اندروید و iOS سازگار است. همچنین دارای همان روکش عالی و صفحه نمایش AMOLED GTS 4 است، اما چند اینچ کوچک‌تر است. از بیش از ۵۰ واچ فیس پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید عکس‌های خود را به صورت واچ فیس آپلود کنید.

MINI Amazfit GTS 4 از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی مانند دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری پشتیبانی می‌کند. مقاومت در برابر آب تا ۵۰ متر دارد.

به لطف بیوسنسور دقیق GTS 4 MINI ، می‌توانید ضربان قلب، سطح  اکسیژن اشباع خون و سطح استرس را ردیابی کنید.

نکته منفی با GTS 4 MINI این است که برخلاف AmazFit GTS 4. از تماس‌های تلفنی بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند.

 

بهترین ساعت هوشمند برای کودکان: Garmin Vivofit Jr. 3

Garmin Vivofit Jr. 3

مزایا و معایب:

✓ بادوام و مقاوم در برابر آب

✗ بدون اتصال سلولی یا GPS داخلی

✓ شمردن گام‌ها و پیگیری فعالیت

✗ فعال کردن نور پس زمینه برای کودکان سخت است

✓ باتری قابل تعویض با پشتیبانی یک ساله

اگر به دنبال ساعت هوشمندی برای کودکتان هستید، Garmin Vivofit Jr. 3 عالی است. این ساعت مقاوم است، نمایشگر رنگی دارد و در برابر آب مقاوم است. این ساعت هوشمند دارای یک باتری سکه ای قابل تعویض است که تا یک سال دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند گارمین می‌تواند قدم‌ها، خواب و زمان فعالیت را ردیابی کند. همچنین کودکان را تشویق می‌کند تا با باز کردن قفل بازی‌ها، ماجراجویی‌ها، تست‌ها و … فعال باشند.

علاوه بر این شما می‌توانید بر فعالیت‌های کودکتان نطارت داشته باشید. متأسفانه، از آنجایی که ساعت هوشمند گارمین فاقد اتصال سلولی و GPS است، به ردیابی موقعیت مکانی دسترسی ندارید.

برای نظارت بر موقیعت مکانی فرزندتان و دریافت ویژگی اتصال سلولی و GPS، می‌توانید از Verizon’s GizmoWatch 2 استفاده کنید. این یک ساعت هوشمند فوق‌العاده که از ردیابی فعالیت، ردیابی GPS، geofencing و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند.

منبع:howtogeek

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.