معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت

قبل از مهاجرت کردن؛ باید اولویت‌های خود را در نظر بگیرید و بهترین کشور را انتخاب کنید؛ این لیست بهترین کشورها برای مهاجرت در سال ۲۰۲۲ است.

به گزارش وب سافت و به نقل از pulse ، همه این کشورها اقتصادهای پررونق، سیاست‌های مهاجرتی خوب و خدمات حمایتی دارند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت

سوئد

سوئد به عنوان بهترین کشور جهان برای مهاجران و بالاتر از کانادا و سوئیس رتبه بندی شده است.

مهاجران حدود ۱۰ درصد از جمعیت ۹.۸ میلیونی آن را تشکیل می‌دهند.

سوئد یک مقصد مهاجرتی برای کارگران و شرکت‌ها است. سوئد با جمعیتی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر یکی از بزرگ‌ترین کشورهای منطقه شمال اروپا رتبه بندی شده است.

در سوئد، روش مهاجرت به صورت ویزا برای کارمندان، دانشجویان، سرمایه گذاران، افراد تجاری، اعضای خانواده و بازدیدکنندگان است.

کانادا

کانادا یک پناهگاه امن برای بسیاری از مهاجران است.

این کشور یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان بوده و از سوی سازمان ملل متحد به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی انتخاب شده است.

این کشور از نظر منابع طبیعی و نفتی غنی است و  بهترین دانشگاه‌های جهان را در خود جای داده است.

نرخ جرم و خشونت در کانادا پایین و استاندارد زندگی بسیار بالا است.

همه این نکات، کانادا را به یک مقصد عالی برای مهاجرت تبدیل می‌کند.

کانادا دومین کشور بزرگ جهان و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان خارجی است.

این کشور به دلیل آموزش با کیفیت بالا با نرخ شهریه پایین و همچنین مدارکی که در سراسر جهان به رسمیت شناخته می‌شود؛ یکی از اولین انتخاب‌های دانشجویان برای تحصیل است.

این کشور نه تنها آموزش با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد، بلکه آموزش‌هایی را نیز ارائه می‌دهد که برای همه مهاجران از سراسر جهان مقرون به صرفه است.

مهاجرت به کانادا

انتظار می‌رود بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴، کانادا میزبان حدود ۱.۳ میلیون مهاجر دیگر باشد! روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۲ وجود دارد.

امارات

امارات متحده عربی کشوری معاف از مالیات و با نرخ جرم و جنایت بسیار پایین است.

این کشور مهاجران زیادی را از سراسر جهان جذب می‌کند. این کشور همچنین دارای نرخ پایین فساد است که آن را به مقصدی عالی برای مهاجرت تبدیل کرده است.

نروژ

نروژ یک کشور صلح آمیز و با آلودگی خیلی کم است. این کشور ثروتمند دارای آموزش رایگان در دانشگاه‌های دولتی است. به دلیل زیبایی طبیعی این سرزمین و سبک زندگی آرام، بسیاری از مردم را به سمت نروژ می‌کشاند. علاوه بر این، قوانین مهاجرتی نروژ خیلی سختگیرانه نیست.

فنلاند

اگر آرامش کانادا و نروژ برای شما کافی نیست؛ بهتر است به فنلاند مهاجرت کنید.

این کشور امن‌ترین کشور جهان است و یکی از عالی‌ترین شهرهای جهان، هلسینکی پایتخت آن است.

اسپانیا

اسپانیا از “جوامع” نیمه مستقل زیادی تشکیل شده است. جمعیت مهاجر به اسپانیا بیشتر از رومانی، آرژانتین، اکوادور، بریتانیا، آلمان، فرانسه و مراکش می‌آیند.

استرالیا

استرالیا، خانه حدود ۲۳.۷ میلیون نفر، کشوری ثروتمند با حقوق شهروندی قوی، فرصتی عالی برای کارآفرینان، ثبات اقتصادی و بخش خدمات عمومی بزرگ است.

استرالیا علاوه بر شغل زیاد، دارای جمعیت بزرگی از انگلیسی زبان، محیط امن و سطح بالایی از شادی است.

استرالیا به عنوان ششمین کشور بزرگ جهان، شناخته شده است.

این کشور مکانی محبوب برای افرادی از سراسر جهان است که می‌خواهند در خارج از کشور کار و تحصیل کنند.

استرالیا تمدن معاصر و تحصیلکرده ای دارد که تشنه اطلاعات و مطالعه است. برای افراد خارج از کشور، چندین گزینه تحصیلی و استخدامی در استرالیا وجود دارد.

مهاجرت به استرالیا

سالانه هزاران نفر به دلایل مختلف از جمله تحصیل، فرصت‌های شغلی، شهروندی و اقامت دائم به استرالیا مهاجرت می‌کنند. ویزای PR استرالیا یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرتی است.

پرتغال

پرتغال که به عنوان بهترین کشور اروپا و پذیرای پناهندگان انتخاب می‌شود، امروزه یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در جهان است. مناظر شگفت‌انگیز، تجارت پر رونق، فضای امن، آب و هوای مناسب، سبک زندگی خوب، هزینه‌های پایین زندگی و مردم صمیمی تنها چند ویژگی هستند که در پیشرفت پرتغال نقش داشته‌اند.

مهاجرت به پرتغال

پرتغال کشوری مهمان نواز با طیف وسیعی از روش‌های مهاجرتی است.

برای مهاجرت به پرتغال ابتدا باید ویزای اقامت یا مجوز اقامت موقت دریافت کنید.

ویزای اقامت به شما اجازه می‌دهد تا سه یا چهار ماه در کشور پرتغال بمانید.

با این حال، مجوز اقامت موقت برای یک سال معتبر است و می‌تواند تمدید شود.

با این حال، قبل از ثبت نام برای اقامت موقت، ابتدا باید ویزای اقامت دریافت کنید.

در نتیجه، روند مهاجرت به پرتغال را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

ویزای اقامت، مجوز اقامت موقت، اجازه اقامت دائم در سال پنجم و شهروندی پرتغال در سال ششم.

نیوزلند

نیوزلند، یکی از تحسین برانگیزترین کشورهای جهان است.

نیوزلند جنوبی‌ترین کشور جهان است و جمعیت کمتر از پنج میلیون نفر آن را به یکی از شادترین کشورهای انگلیسی زبان تبدیل کرده است.

برنامه‌های تحصیل در نیوزلند به شما این امکان را می‌دهد که در حین کسب مدرک، از فضای زیبای آن لذت ببرید. همچنین بورسیه‌های مختلفی را به دانشجویان خارج از کشور ارائه می‌دهد.

مهاجرت نیوزلند

شما باید برای ویزای اقامت دائم درخواست دهید. این کار به شما امکان می‌دهد در حالی که از خدماتی که توسط دولت تامین می‌شود بهره می‌برید، به طور دائم در نیوزلند بمانید.

دانمارک

دانمارک یکی از شادترین کشورهای جهان است. جذابیت دانمارک بیشتر ناشی از استاندارد زندگی آن است که شامل برابری اقتصادی و جنسیتی و یک سیستم رفاهی توسعه یافته است.

دانمارک یک کشور توسعه یافته است. محیط خوب پردیس‌ها، شهرک‌ها و شهرهای دانمارکی باعث شده تا بسیاری از دانشجویان برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنند.

اگر قصد مهاجرت به دانمارک را دارید، بهترین روش، اخذ ویزای پرتغال است. زیرا ویزای پرتغال به شما اجازه ورود به تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا را می‌دهد.

این مناسب‌ترین گزینه برای مهاجرت است.

این روش به پرتغالی‌ها اجازه می‌دهد بدون ویزا سفر کنند. اتباع خارجی که دارای مجوز اقامت در پرتغال هستند نیز می‌توانند طبق توافق نامه شینگن بدون ویزا سفر کنند.

در هر دو حالت امکان اقامت سه ماهه بدون ویزا ممکن است. دانمارک به عنوان یک کشور امن و با استاندارد زندگی بالا در نظر گرفته می‌شود.

آلمان

آلمان صنعت خودروسازی عالی دارد که به این معنی است که فرصت‌های شغلی زیادی نصیب شما خواهد شد.

این کشور یکی از محبوب‌ترین کشورهای اروپایی برای دانشجویانی است که به دنبال تحصیل در سطح جهانی هستند.

این کشور دوستدار مهاجرت است. قوانین، پروتکل‌ها و مقرراتی برای ساده‌تر کردن فرایند مهاجرت وجود دارد.

ویزای کار، ویزای جستجوی کار، ویزای دانشجویی، ویزای آموزشی و ویزای مهمان از جمله گزینه‌های موجود برای مهاجرت به آلمان هستند. آلمان همچنین گزینه‌های اقامت دائم ساده ای را ارائه می‌دهد که متقاضیان را از سراسر جهان جذب می‌کند. دریافت اجازه اقامت یا کارت آبی اتحادیه اروپا از اداره مرکزی ثبت احوال ساده‌ترین راه برای انجام این کار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.